Saturday, October 16, 2010

Ahlan wasahlan...

assalamualaikum....
apa khabar semua?harap sihatlah..hari ni hari Sabtu,so..saya kena kerja jugak sebab nak settle kedai amal tu..walaupun agak penat,saya seronok sebab ramai yang dtg tolong saya kemas baju..ad la dlm 5 org sukarelawan dari UUM...tambah kawan saya yang slalu sokong saya 2 org dan anak makcik Anum, syifa.Alhamdulillah..walaupun x habis lagi,saya rasa saya x lagi keseorangan..sebab selama ni saya buat kerja mengemas tu cuma seorang diri saja..baru 3 hari ni je saya ada penolong iaitu staff yg g kwn saya,wani..ada jugak la teman untuk saya berbicara...sekarang ni tinggal nak gantung baju2 yang bnyk & buat pengelasan baju2 yang nak dibuat kain perca..esok mungkin saya akan ke kedai amal lagi..kepada sesiapa nak beli baju di kedai amal ni silalah dtg sini..saya mohon war-warkan tentang kedai amal ni kepada golongan kurang mampu....saya mengalu-alukan kedatangan anda semua...sesiapa yang nak kerja sebagai sukarelawan berbayar pun boleh dtg ke kedai amal...saya memerlukan pekerja...sekian terima kasih..insya-Allah..we find the way...

No comments: