Wednesday, February 27, 2008

Assalamualaikum

Saya menggunakan blog ini untuk menyampaikan pemikiran saya mengenai yayasan yang dalam proses binaan. Insyaallah saya akan mencari tempat yang sesuai untuk ruangan forum di mana kita boleh berbincang dengan lebih selesa. Jika mudah, akan di link kan. nampak gayanya saya perlu cepat belajar perkara-perkara techie ini. Tak apa, walau pun saya anggap diri saya non-techie, saya juga menganggap diri saya a conscientious worker, di mana saya telah berjanji kepada diri saya, apa yang perlu dilakukan untuk mencapai matlamat (dalam batasan syariat, dan menurut keutamaan) saya akan lakukan, dan apa yang perlu saya pelajari untuk mencapai matlamat, saya akan pelajari, so there! Insyallah kita akan mendapat ruang untuk berbincang dan bertukar fikiran, dan kita akan bersama bergerak dalam membina yayasan kita.

No comments: